Hieman kökkö otsikko, eeehkä. Ei tullut nyt väsyneenä yhden aikaan yöllä keksittyä muutakaan.

Muttasiisjoo. Tossa vierähti nyt viis päivää edellisestä merkinnästä, anteeksi. Mutta minkäs sille voi kun on ollut huono olo etten oo kuin käynyt koneella, ja sitten kun olo on parantunut niin ei oo huvittanut tähän kuluttaa kaikkea aikaa.

Tänään käytiin siinä edellisessä, koko blogin ensimmäisessä kirjoituksessa mainitsemassani kaupungissa. Taisiis iskä meni ostamaan sukset ja jotain tällästä kun mä menin sinne kaupungille. TARKOITUS oli ostaa joku pitkähijainen kiva paita/paitoja ja vöitä ja koruja ja muita asusteita. Oon huomannut nimittäin, että mulla on yks ainoa vyö mitä käytän, ja sekin melkein puhki. Patellavöitäkin mulla on vain yksi mistä tykkään, myös toinen mutta se ei oiken sovi minkään kans. Sitten koruja mulla on aaaaaivan liian vähän, joko rikki tai hukassa tai sitten en vain muuten tykkää. Pitkähijaisetkin on suurin osa vain huppareita ja mun tyyli on muuttunut vuoden/puolenvuoden sisällä niin paljon ettette osaa arvatakkaan :--DDDD.

Niin, asiaan. Tarkotus oli ostaa noi edellämainitut, mutta eihän mun mukaan tarttunut mitään mitä olin etsimässä, kahdet farkkuleggingsit ja tommonen sanoisinko "biletoppi". Ehkä sitten ens kerralla kun meen tonne kaupunkiin (--:.

Tähän loppuun nyt tosiaan kuvat noista mitä ostelin (-:. P.S, linkkasin tohon oikeella olevaan palkkiin galleriakuvani ;-P. Saatte vähän käsitystä minkä näköinen olen, nyt nimittäin en näissä kuvissa naamaani näytä sillä näytän todella "edustavalta" meikittömänä keskellä yötä. :--DDDD
 

Niin ja vielä tiedoksi että näistä kuvista tuli ihan HIRVEITÄ ja kauheita ja mitä ihmeellisimmistä asennosita ja paikosita, mutta voivoi. Nin yöllä ei vain aurinkokaan satu paistamaan ikkunasta ja muutenkin kaikki kusee.


(peilin kautta otettu, eli peili se vain likainen on, en minä sentään vielä ole tuota paitaa sotkenut :--D)

- musta, paljettikoristeinen naruolkaiminen toppi, micks, 17,95€

- only-merkkiset harmaat takataskulliset farkkuleggingsit, vero moda, 14,95€
- noin viikko sitten ostetut sukat, vero moda, muistaakseni 3,95€
- ne toiset farkkuleggingsit olivat muuten aivan samat ja samanhintaiset, mutta vain mustat. hyvää kuvaa en valotuksen takia saanut, sorry )-:

♥ londonlove