Että voi ottaa päähän. Koulu nimittäin :O.
Isä kun tavoittelee täydellistä koulumenestystä 9-10 oppilaana minulta.. -.-

Eli siis. Me saadaan joka jakson lopussa todistus, eli 4 kertaa vuodessa. Marraskuussa, tammikuussa, maaliskuussa ja kesäkuussa. Eli nyt saatiin kolmas todistus tänä vuonna. Ja minähän olen siis seiskalla..

Laitan tähän nyt ensin nuo edelliset todistukset:

1. Jakso
Äidinkieli 10
Matikka 9
Käsityö 8
Kotitalous 8

2. Jakso
Käyttäytyminen 8
Englanti 9
Kuvis 8
Ruotsi 9
Historia 7
Liikunta 8
Kemia 9

Ja nyt tämä kolmas jakso.. Yks uus numero mistä ennen ei olla viel numeroa saatu, muut joko laski tai pysy..

Äidinkieli 9
Matikka 8
Maantieto 8
Käsityö 8
Kotitalous 8

Ja mä raivostun.. Varsinkin äidinkieli. Silloin syksyllä siis sain kokeesta 10-. Nyt sain 9+, ja vain sen takia ysin kun yhdessä tehtävässä tein niin vitunmoisen virheen, että olin vain alleviivannut nominit, nimeämiset puuttui kun en ollut lukenut tehtävänantoa kunnolla. Ja siitä meni 7 pistettä, jos niitä pisteitä ei olisi mennyt nii oisin saanu taas 10-. En tajua, meidän äikänope on niin vittumainen et kattoo vaan kokeet, mä siellä kokoajan viittaan äikäs koska tunnen ittekki olevani hyvä ees siinä. Mut tämäpä vain kattoo kokeiden tulokset, eikä voi sitäkään tajuta että mulla oli vain huolimattomuusvirhe + joku toinen hyyvin pieni! Ja matikkakin kivasti laski<3 -.-

Arvatkaa vaan raivoaako issee. Huoh. Ei varmaan ostakkaan mulle sitä nahkatakkia tän takia. + kivat huudot. Ja en varmaan ees pääse tänään illasta nuorisotalolle tän takia.. Mistä vetoa -.-.

Ainoa lohdutus on että ens todistukses, kevättodistukses tulee kaikki muut numerot paitsi käytös ja maantieto ja kemia koska nyt ollaan biologias ja fysiikas. Joten jos oikein ahkeroin, voisin saada nostettua nuo takaisin, ainakin toivottavasti. Edes äikän.

Lupaatteko tsempata mua numeroiden nostamisessa (-:? Mitä mieltä muuten ootte mun toikast? 8)



♥ londonlove