Heippa jälleen.
Tämän piti tulla jo eilen, mutta joko vuodatus/netti/koneeni halusi temppuilla enkä saanut kirjoitusta ulos. Mutta nyt kaikki taas toimii ja kirjoitan eilisenkin puolesta.

Eli siis. Eilen kävin siellä lahjatavarakaupassa. Ja ei, minun onnellani tietenkään niitä ihania pantoja ei ollut siellä enään<3
Tää on siis tätä mun tuuria<3

Jesjesjes. Huomasin just, että H&M:n sivuilla on tarjous että jokaisesta takista -10€ ! Ja siellä on se mun yhdessä kirjoituksessa haluamani nahkatakkikin :O! Toivonmukaan iskä suostuis, sit se maksais vaan 30€. Iskä on vaa sellanen että sen mielestä pitäis olla oikeeta nahkaa, ei tekonahkaa. Mutta mä voin kasvaakkin niin paljo viel että jäis pieneksi, niin mun mielestä turhaa. Ja ne kun maksaakin sitten siinä 200€ paikkeilla..

Pitää yritä suostutella porukat, sais nii halval. Ja ois kiva jos ne sponssaiskin vielä :p:p<3.

Teinpäs äsken banaanikaakaota (--:. Jotain maailman parasta ♥♥. Alle tulee kuvakin, ja jos jotakuta kiinnostaa niin kirjotin teille tähän ohjeenikin:
Tästä tulee kyllä 2 annosta, mut ite yleensä teen tän kun ekan annoksen jälkeen rupee tekeen vaan lisää mieli eikä makeannälkä kuin vain pahene :D:D. Toisen kupin jälkeen sitten kyllä menee <3

3 dl maitoa
4 rkl maitokaakaojauhetta (eli siis sitä ihan oboy/nesquiq tms, missä on sokeria ja maitoa jne valmiikski jo)
1 banaani

Sekoita ainekset kulhossa ja pyöräytä tehosekoittimessa tms. Ei siis tuu mitään pirtelömäistä, vaan ihan kaakaomaista, mutta kaakaonmakuista.



ps. tuossa kuva siis kahdelle tarkoitetusta banaanikaakaosta. taustalla pikkusisko ♥ 10kk.

♥ londonlove