Aaaaivan aluksi, pakko liittää tähän ihana video ♥
Pikkusiskoni (10kk) nimittäin rupesi hulluna tanssimaan, kun laitoin Eric Saade - Manboyn soimaan. Ennen kuvausta se tanssi enemmän, mutta hämääntyi kamerasta sen verran että piti tuollaisia taukoja :--DD



Original Video - More videos at TinyPic

Tajusin etten ookkaan kertonut mihin säästän (--:.
Sen takia minulla ei ole niin hirveästi rahaa ostaa vaatteita, kun säästän ja yritän mahdollisimman vähän ostaa.

Ensiksi sanon että minähän saan 50€ kuukausirahaa jos olen tehnyt kotitöitä kohtalaisen hyvin ja imuroinut joka perjantai. Lähes joka kuukausi saan sen 50, mutta joskus 45€, 40€ tai 35€.. Mutta oikeastikin n. 80% varmuudella saan aina 50€.

Mulla on tällä hetkellä tilillä n. 550€. Ja säästän.. tittididii, omaan kannettavaan. Tällä hetkellä meillä on vain nimittäin ylivanha romukasa pöytäkone, millä olen ja olen NÄÄÄÄIN paljon ärsyyntynyt ja raivostunut ja kyllästynyt tähän paskaan (=.

Synttärit mulla on 11.5, eli aika pian. Silloin saan ainakin isältäni ja isän siskolta ja isän veljeltä sekä mummolta synttärilahjaksi rahaa. En kait muilta, veljenikään tuskin rahaa antaa, jotain muuta :).

Oon päättänyt, että kannettavan oston jälkeen mun tilille pitää jäädä vielä n. 200. En nimittäin halua ihan rutiköyhä olla sen oston jälkeen. Ja ostan n. 500€ koneen.
Saan joka kuukauden puolessa välissä "palkkani", eli tämän kuukauden olen jo saanut.. Laskeskelin sitten tässä, että ensi kuun jälkeen olisi 600, sitten en tiedä saanko toukokuussa kuukausirahaa knu on synttärit. Mutta jos saan, ensin tulee 650€ + synttärirahat. Eli reippaasti yli 700€, toivottavasti yli 800€ pitäisi mennä. Joten hyvällä tuurilla saan ostaa kannettavan synttäreitteni jälkeen ! ♥

Joten, nyt ihmiset kertokaa! Kertokaa mulle hyviä kauppoja joista löytyisi nitä n. 500€ koneita, tai sitten hyviä kannettavia mitkä maksavat n. 500€. Vähän yli tai alle saa hinta tottakai olla. Ja kriteerejä ovat että täytyy olla TV OUT tai HDMI liitäntä että saa telkkariin kiinni, Windows 7, webkamera ja tosi hyvä hintaansa nähden. Näitä näytönohjaimia yms en oikein tiedä, niitten hyvyyden hoitaakin sitten mikrotukihenkilönä töissä oleva äitini. Mutta hyvät sellaisetkin koneessa saisi olla.

Kiitos, jos edes joku osaa pientäkin vinkkiä laittaa (;! Mutta ei se toki haittaa ellei, nimittäin voi olla ettei juuri niitä kannettavia löydy sitten kun menen ostamaan tms. mutta pienet vinkit ovat aina tarpeen.

Taisi tulla hieman kökkö kirjoitus pelkästä rahasta, mutta kiva jos silti luit (-:.



♥ londonlove